• +31 (0)343 701 029
Klantenservice

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Het snel afhandelen van vragen en klachten heeft de hoogste prioriteit van onze klantenservice.

Als je klacht de kwaliteit of staat van door ons geleverde artikelen betreft binnen de retourtermijn van 14 dagen, dan kun je een retourzending aanvragen middels het aanvraagformulier. Omschrijf dan alsjeblieft het defect of de klacht.

Betreft de klacht andere zaken of het terugsturen van producten na de retourtermijn, neem dan even contact met onze klantenservice op voor een oplossing van het probleem. Dit kan eenvoudig middels het contactformulier, of je kunt bellen naar 0343-701029.

Webshop Keurmerk Waarborg

kopu.nl is aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Mocht je bij ons onverhoopt geen bevredigend antwoord krijgen op je klacht, dan kan deze consumenten stichting je klacht in behandeling nemen. Uiteraard doen we er alles aan het nooit zover te laten komen.